Logo CreaCrien

Veelgestelde vragen / FAQ

CreaCrien heeft geen winkel of showroom. 
Maar een afspraak maken is natuurlijk mogelijk.

Bij voorkeur stuurt u een mail naar creacrien@creacrien.nl of een WhatsApp bericht naar 0639605358.
Hierdoor heeft u 24/7 de mogelijkheid om contact te zoeken.
Deze berichten komen nooit ongelegen en stellen ons in de gelegenheid de antwoorden eventueel even op te zoeken en te reageren op een ons geschikt moment.

U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.

Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login gegevens.
U kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd.
Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten.
Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met ons.
Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.

Nee, buiten het assortiment op de website kunt u ook artikelen bestellen die niet standaard in het assortiment zitten.
Ook kunt u producten helemaal naar wens laten maken.
Dus kunt u iets niet vinden? Schroom niet en neem contact op.

Zeker! Als het binnen onze mogelijkheden ligt helpen wij graag.
En anders weten wij misschien wel het juiste adres waar u terecht kunt.

We bezorgen uw bestelling binnen Nederland op het door u gekozen adres. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres moet worden gebruikt.

Jazeker. Bestellingen worden ook verstuurd naar andere landen.
Indien een ander land dan België of Duitsland, neem vooraf even contact op.

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:

  • Vooruitbetaling
    Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling verwerken.
  • iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van Mollie.

Stuur een mail met wat u wilt retourneren.
U krijgt zo snel mogelijk een reactie met de retourprocedure.
Voor alle retouren geldt:
Binnen 14 dagen, in originele staat en verpakking.
Retourkosten zijn voor rekening van de koper.
Zodra de retour in goede staat is ontvangen, zal creditering plaats vinden.
Houdt u rekening met een paar dagen verwerkingstijd.

Producten speciaal voor u ingekocht en /of vervaardigd, kunnen helaas niet retour!

CreaCrien doet er alles aan de bestelling zo goed mogelijk te verpakken en te beschermen tegen transportschade.
de kans dat de verzenddoos een kleine beschadiging heeft opgelopen tijdens het transport, is altijd mogelijk.

Laat de bezorger altijd de schade vastleggen in zijn terminal of zet bij de handtekening voor ontvangst “defect”.

Wanneer een doos tijdens transport ernstig beschadigd raakt is de kans echter groot dat het product ook is beschadigd.
U heeft het recht de zending dan te weigeren.
Stuur een mail of WhatsApp bericht om ons op de hoogte te stellen.

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met ons. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.

“Bent u niet tevreden, vertel het ons. Bent u tevreden, vertel het anderen.”

Door gebruik te maken van WhatsApp of email kunnen wij alle aandacht bij de bestellingen en de productie ervan houden.

U kunt ons altijd bereiken met uw vragen door een WhatsApp bericht (bij voorkeur) of een email te sturen.
Wij doen ons best zo snel mogelijk te reageren.