Veel gestelde vragen FAQ

Voor uitgebreide spelregels zie de Algemene Voorwaarden.

Kan ik bij CreaCrien kopen zonder BTW-nummer?

Zeker!
CreaCrien richt zich juist op de creatieve particulieren.

Kan ik ook naar CreaCrien toe komen?
Jazeker, naast de webshop heb ik ook een winkel waar u terecht kunt.
Hou de openingstijden in de gaten.
Niet in de gelegenheid tijdens de openingstijden? Maak een afspraak!


Ik heb een cadeaubon, kan ik die ook in de webshop gebruiken?
Ja, u kunt een cadeaubon ook in de webshop verzilveren op producten, niet op de verzendkosten.
De code kan in de winkelwagen worden ingevuld bij "Inwisselen van uw coupon"
Houdt u er rekening mee dat in de webshop de code maar één keer geldig is.
Een niet besteed bedrag vervalt helaas na het gebruik van de code.


Hoe vind ik de producten?

De webshop is als een catalogus samengesteld, met verschillende categorieën, welke u kunt aanklikken en doorlopen.
U kunt ook gebruik maken van de zoekfunctie die u op iedere pagina vindt.
Zoek hierbij altijd op 'zekerheden' en houd de zoekopdracht zo kort mogelijk.
De zoekmachine zoekt exact hetgeen dat u heeft ingetypt.

Staan alle producten in de webshop?

Nee, buiten het assortiment op de website kunt u ook artikelen bestellen die niet standaard in het assortiment zitten.
Dus kunt u iets niet vinden? Schroom niet en neem contact op.

Hoe maak ik een account aan in de shop?
In de shop wordt gebruikt gemaakt van een zogenaamde aanmeldlink.
Dit is een veiligere manier van inloggen dan het gebruik van een login / wachtwoord.
Omdat de aanmeldingslink naar het e-mailadres wordt verzonden, kan alleen de eigenaar van het e-mailadres inloggen op het account.
Bij het plaatsen van een bestelling wijst het voor zich, maar voor een uitleg gaat u naar "Hoe werkt het?"


Kan ik een Favorietenlijst aanmaken?

Ja zeker! Bij ieder artikel staat de mogelijkheid "Bewaar dit product voor later"
Bij het bekijken van een artikel wijst het voor zich, maar voor een uitleg gaat u naar "Hoe werkt het?"

Wat is de orderstatus?
Zowel op de orderbevestigingen via de email als op de Pagina Bestelgeschiedenis vindt u de orderstatus:
'Betaald' betekent dat u de order verstuurd en betaald heeft en maar deze nog wel verwerkt moet worden.
'In behandeling' betekent dat uw bestelling verwerkt wordt.
'Verzonden' betekent dat uw pakket is aangeboden voor verzending.


Ik heb per ongeluk het verkeerde besteld, hoe kan ik het retourneren?

Stuur een mail met wat u wilt retourneren.
U krijgt zo snel mogelijk een reactie met de retourprocedure.
Voor alle retouren geldt:
Binnen 14 dagen, in originele staat en verpakking.
Retourkosten zijn voor rekening van de koper.
Zodra de retour in goede staat is ontvangen, zal ik voor creditering zorg dragen.
Houdt u rekening met een paar dagen verwerkingstijd.
Producten speciaal voor u ingekocht en /of vervaardigd, kunnen helaas niet retour!


Ik heb mijn bestelling niet of niet in goede staat ontvangen.

Wat moet ik doen?
Ondanks dat ik mijn best doe uw bestelling zo goed mogelijk en op tijd te versturen,
kan het helaas voorkomen dat deze niet geheel naar tevredenheid bij u wordt geleverd.
Stel mij hierover zo snel mogelijk van op de hoogte en
ik zal er alles aan doen om u zo snel mogelijk te helpen en een passende oplossing bieden.


Staat uw vraag en het antwoord hier niet tussen?

Neem gerust contact op. Bij voorkeur graag per email:
creacrien@creacrien.nl  
Ik kan dan het antwoord op uw vraag voor u uitzoeken, zonder u aan het lijntje te houden.
U krijgt binnen een werkdag antwoord
En zo heb ik meer tijd en aandacht voor de creatieve mensen die de moeite hebben genomen naar mijn winkeltje te komen en
om de orders zo goed en snel mogelijk te verwerken.